fredag 1 april 2011

Första april,stå på din vakt


Goder Morgon folket!
idag är det första april,redan fått ett aprilskämt 
men jag är inte dum i huvudet så jag svara bara "hej aprilskämt :) "cx
ingen kommer kunna lura mig idag,Ingen!
förra året lurade min pojkvän mig så jäävla grovt
han smsade från sin mobil och lotsades vara sin mamma och sa:
Hej Marielle,det är Anneli tobias mamma,Tobias krockade med moppen påväg hem från skolan..blabla ligger på sjukhus blabla å sen mot slutet så skrev han Och som du vet så älskar jag att luras moahaha aprilapril! Eller nått sånt ^^ JAG DOG! 
för det hade inte förvånat mig ifall det var sant,han kör ju lite galet och så finns det fullt av idioter i trafiken så 
Nog om det!
Sitter i mitt rum och halvsover typ. 
Vid halv två ska jag,cassie och mickis börja dra mot sågbäck och vänta in matilda,sen dras det mot Bålsta och pierca :D
Kanske fotar något innan jag åker,får se! Eller kanske tillochmed tar med kameran när jag åker ;O
jag skriver snart,sen,ikväll,whatever!
puss // Marielle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar