onsdag 13 april 2011

Hemma från stan!

japp!
Nu är jag hemma,och bär just nu fetaste ångesten..
Imorgon har jag naturkunskapsprov..
På fredag har jag 3 mattekompletteringar + en vg del 
Sen ska en uppsatts in på fredag också (ej påbörjat)
Och en bok som jag läser långsamt i..
OLLONHORFITTA
Vill bara gå och lägga mig sen aldrig vakna upp igen..
Idag tror jag att jag hittade en present till tobias faktiskt :D EN KLOCKA,som jag iallafall tyckte var snygg :) 1000kr typ,skulle ha kostat 1500-2000kr,nånstans där. så,rätt värt :)
(och ja,han vet,vi sitter och disskuterar detta liksom,så ah^^)
Orkar inte skriva så mycket faktiskt.. 
köpte en ring till läppen idag,en sån som tobbe Inte ville att jag skulle köpa XD 
men vi får se,han kanske ångrar sig imorgon ;)
Så ser den ut,tror den kommer passa rätt bra!

Imorgon ska jag då till min äskade bby :)
På fredag ska jag till farmor på eftermiddagen,sen kanske fest
Mer vet jag inte om min helg
TOBIAS SKA VARA BORTA EN HEEL VECKA :c
möh.
skriver mer sen!
//Marielle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar