söndag 17 april 2011

Hur fan..

Hur fan kan jag vara vaken?
Hur kom jag upp ur sängen?
Är detta möjligt?
Helt sjukt
Klockan är halv tio :o
Jag gick upp lite innan 9,helt otroligt.
Igår blev en hemmakväll
På eftermiddagen drog jag och halva familjen och käka
Blev ASMÄTT.
När jag kom hem efter att ha raceat med leos barnvagn la jag mig bara och halvsov en stund
Sen läste jag ca 30sidor i min bok
Sen vart det nattinatti,vid 10,halv 11 ungefär
Det kanske är därför jag är så pigg? (la mig i tid)
Imorse drog mamma och kevin till arlanda,dom ska till london
lyckostar :c
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på
Söndag..Brukar alltid dra till tobbe på söndagar..
Men nu går ju inte de..Blä :c
Vi får helt enkelt se hur det blir!
Sjukt sugen på att fota dock :o Kanske blir nått sånt :D
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar