lördag 16 april 2011

Min första Bibel..

TJA
Tänkte att jag skulle skriva lite här också :)
Hm.. alltså jag måste bara berätta om hur sjuka jag och tobias är! I..torsdags,när jag drog till honom,ah jag skrev ju lite om det förut,men haha på kvällen så tog tobias fram en "frukt-cocktail" eller hur det stavas. HAHA han väägrade dela,så det slutade med ett Skedkrig! Snärta varann med långa skedar xD Gjorde dock asont,men det slutade med att vi fick hälften var,tror att jag fick mer t.o.m ^^
Du är allt bra konstig du! <3
Dagen efter var det skola,fredag,sista skoldan yeah. 
MEN,det vart mitt sista hejdå till tobias :c
Han ska ju åka till fjällen (idag)och vara borta i en vecka,men jag troor jag överlever:) 
Vi är ju inte direkt det här "hej vi vägrar gå seperated ways,vi är klister etcetc" 
Så det lär ju inte vara några problem :)
Igår slutade jag typ..11 på dagen,men satt i skolan till 5,pluggade halva tiden ungefär :)
Sen drog jag till farmor på en gång,käkade smörgåstårta och så,asgott :)
På kvällen vid kl..halv 11? Drog jag,josefinR och josefinS till jenny på chillkrök :)
Kom väll hem kanske vid 2? kollade aldrig.
HJÄLP vilken bibel detta blev D: men men,finns värre!
Idag vet jag inte vad som händer,malte drog nyss på träning och jag är ensam hemma med min lillebror william. Jag ska duscha,plugga och så på dagen,men mot kvällen får vi se :)
Orkar inte skriva så mycket mer
Hörs sen!
//Marielle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar