tisdag 26 april 2011

TPL

ärsåjävlatröttpålivet
Börjar bli sjuk också,så amazing.......
hej förresten! 
Min morgon börjar med att jag kom försent
Sen kom jag på att typ alla lärare är i danmark..(Och super?)
Så vi hade ingen rörlig bild imorse.. Började 9(Eller då kom jag) nästa lektion börjar 1.
Då är det matte,ska jobba arslet av mig!
Sitter i väntan med johan,niclas,dante och simon.. kan tiden gå fortare?
BLÄ VAD EMO JAG ÄR
Men det är mest för att jag ska ha maassaa nationella snart,vill inte vara sjuk då :c
Min helg med tobias har varit myys :)
Ingen aning vad jag ska göra i veckan men jag vill hinna åka till frissan,ska vara med jesper på fredag och i helgen är det valborg,wiiie fest lär väll letas då så ^^
Skriver mer när jag kommer hem!
hejdå-megaemo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar