tisdag 5 april 2011

Lite sånt babbel

En bild på mig för någon månad sen där jag ser typ..rädd ut?

Heeeeeeeeeeeeeeej igen!
Ville mest säga att jag är typ jättetrött:)
Slutade runt 2,klockan är nu halv 5,yaay
Är dock kvar i skolan...
Måste bara fråga (även fast jag vet att ingen kommer kommentera) 
-Är det bara jag eller är det skönt att jag är väldigt kortfattad i mina inlägg och skippar dom överskattade detaljerna och babblet? 
Äh,Det är väll bara jag.. 
Just nu sitter jag och läser,eller jag ska börja läsa nu,skulle bara ge min mobil till niclas,han behövde ringa.
När jag kommer hem ska jag typ..äta något?(som vanligt) Sen..ja..men..typ..PLUGGA.
Jag måste verkligen,det är inte långt kvar av skolan,får panik!11
Äsch,måste tänka positivt.........snart sommar? Japp,that sounds good in my head!
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen,men på fredag ska jag följa med älskling när han ska spela handbolls-match nånstans,typ en timma härifrån. Blir kul,som vanligt :)
Nu ska jag inte halka in på "Jobbigt långa inlägg listan" men,var bara tvungen att lägga in något!
Jag skriver nog snart igen!
//Marielle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar