fredag 1 april 2011

Middag kl halv 2 på natten


Japp,middag kl halv två på natten,sitter aldrig fel!
idag piercade jag ju min andra nipple
så nu har man i båda
!aaaweeesooomeee!
drog hemifrån kvar över två på dagen,kom hem halv 2 på natten
låång historia,men det slutade brao!
efter jag gjort det där,och var i huddinge igen så ringde jag lina
drog dit,satt och kollade på tv,käkade godis,chilldill
sen kom josefine och josefin dit,mys
så småningom drog alla hem och nu är jag här
det enda jag hade käkat på hela dagen var två mackor(Frukost) Loopz(spontant) och två cheeseburgare(Lunch) så var fan illa tvungen att dra i mig något innan jag går och lägger mig,asgott!
ska nog snart gå och lägga mig,ska bara borsta tänderna och ta bort sminket,Sen så!
sen ville jag bara säga att klockan är..10 i 2? och jag har redan fått 60 besökare,på två timmar ca.
jag tycker det är rätt mycket fan :o även om det kan vara en person som klickat 5ggr,besökare som besökare!
Hörs imorgon!
//Marielle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar