söndag 24 april 2011

MARIELLE ÄR HEMMA

Yes I am!
Eller jag åkte från landet runt..1?
Kom hem till huddinge en timma senare.
Fick skjuts direkt hem till Tobias efter jag packat och så
AaweesoomeE ;)
Jag kom hit,typ kramade sönder honom efter 9dagars längtan!
Satte mig sedan i solen med hans päron på baksidan medans tobbe hoppade studsmatta ^^
Lite senare kom tobbes mormor & morfar:) Vi grillade och åt oss bra nöjda :)
Och tobbes måltid slutade med en skalbagge på tallriken som Jag upptäckte xD blee
Jordgubbar och glass till efterrätt mooomz :)
Har precis läst ut en av mina svenskaböcker,ska börja på nästa nästa vecka :)
Sitter just nu och lyssnar på Pendulum i tobbes rum medans han testar lite teoriprovgrejssak till mc-körkortet tyyyyyyp,zillar gal1
Är typ astrött,fattar inte hur? Åkt mycket bil kanske? Och varit ute en jäävla massa
Orkar inte riktigt berätta om mina dagar på landet men jag arbetade rätt mycket på tomten tisdag/onsdag,halvsoftade torsdag och på fredagen kom kusinerna,yääy :D på lördagen firade vi påsk etcetc mycket filmer och solande :) blev lite brun fan :)
Imorgon är vi lediga,nice eller?! oh,mysigt ^^
Har tyvärr inga bilder att passa till er,men kommer nog ta lite imorgon :)
PEEEEEAAAAACEEEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar