måndag 2 maj 2011

Dag 5 - Detta saknar jag

Det tog mig väldigt lång tid att komma på något jag saknar men ah

Bild 1: Det är en bild på Mig och Josefin Schmidt. Jovisst vi har kontakt och är väldigt bra vänner. Men jag känner att när vi gick i kvarnbergsskolan så var vi tightare. Vi umgicks oftare,var mer öppna osv. Jag ska inte klaga för jag har ju fortfarande dig kvar smeten,men jag menar.. Kvällarna vi drog ut och fotade i 7an? När vi satt på "marshmallows" och tog kort? etcetc.. Miss it.
Bild 2: Den är en bild på Alexander Bäckström,Michaela Nilsson och sen Mig själv där längst bak. Det jag saknar med detta är nog mer Kontakten. Alexander gick upp i rök(flyttade till sin mamma) när Micke Dubois(Hans pappa=Vår största koppling) dog. Och Michaela min storesyrra har flyttat hemifrån sen ett år tillbaka typ. Vi har så mycket minnen tillsammans,Alex,du var som en bror för mig..vad hände? Och Mickis,Jag ska höra av mig oftare och setill att vi får en starkare kontakt. Det lovar jag!
Bild 3: Jag måste faktiskt erkänna att jag saknar Micke (Nämnd på bilden innan). Ja det var..6år sen(?) du försvann från oss,men jag saknar dina klockrena skämt på rätt tidpunkter,din sköna humor,värmen och alla minnen. 9år var du min låtsas-pappa..jag måste säga att du var mer än en "plast-pappa" för mig.. Saknar dig än. R.I.P
Nu är jag klar.. "Mina Fobier och "Detta får mig att må bra" Kommer snart!
PEAZE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar