söndag 22 maj 2011

Min lördag

(En bild jag tog idag,Jag och Tobias nya katt,så nu har dom två:)
Jag är hos älsklingen och åt nyss middag :)
Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om min lördag
men börjar redan nu känna att det kommer bli ovärt
Aja,Jag var hemma hela förmiddagen och så till kl 9 kanske
Sen fick jag skjuts till Centrum,där mötte jag upp jesper
Sen drog vi till Oskar Lindberg,chillade med vattenpipa och lite cider
Vi åt kladdkaka med jordgubbar och grädde som hans mamma hade lagat :D
(Oskar fyllde år i fredags så)
Mot klockan 11 drog jag,jesper och charlie till tumba
och mer säger jag inte om det,vart lite fail med det hela bara ;v
Sen drog vi 3 hem till mig,kollade på southpark och softade
Vid 3 på natten drog kvällen mot sitt slut.
Det var allt om min lördag :)
Idag gick jag upp vid 12 eller nått,och solade lite
Sedan vid 4 drog jag till min baby :) som jag fortfarande är hos :)
Imorgon är det skola,FML
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar