söndag 15 maj 2011

God morgon!

Min lördag blev rätt mysig trotts allt :)
Josefin,Josefine,Jesper,Fredrik,Alexander,Matte och någon tjej kom förbi:)
Vi chillade för det mesta,jag ville bada jacuzzi men..ingen annan som hade lust. 
Så det fick bli film på tvn,någon film från andra världskriget -.-
Sen efter att alla hade dragit så hittade jesper en jättegammal film på tv "En djävulsk romans" 
Ska lägga upp en äckligt bra låt från den filmen sen <3
Jag somnade fan sent,efter 2 iallafall
What ever,jag gick upp nyss och klockan är 10. Eller jag vakna halv 10 typ
Nu kom mamma och owe hem,my barnvakttime är ööveer!
Klockan fyra idag har jag Tove (min privatmattelärare)
Om tobbe vill så drar jag till honom efterråt
Får se hur jag gör!
Trött chey säger : PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar