söndag 1 maj 2011

Min Helg

Fredag :  Då var jag i skolan på dagen,kom hem rätt tidigt. Köpte mina Easy Tone med Cassie :))) Sprang lite när jag kom hem,sen chillade jag hemma halva kvällen. Vid 11 drog jag ut med Älskling,Robert,Josefin,Josefine,Jesper och Hjalmar till trehörningen,det var rätt chill :) sen drog jag och bby hem till mig och sov <3
Lördag: Vi vaknade upp,Tobbe drog hem till sig på förmiddagen. Jag började göra mig ordning och fick skjuts till hb,sen satt vi alla där som skulle festade ikväll och ba softade lite. Mot 7 tiden började vi dra mot ekerö. Vi var väll runt 15 pers,Ensam tjej..HAH. Vi kom till stället sen iallafall,det var aschill i början,satt med tobias,hb och robin vid ett bord,rökte vattenpipa,drack och snackade,softigt :) mot kvällen började det roliga rinna ut i sanden så vi åkte hem,en del av folket iallafall. Ångra faktiskt att jag inte tog med kamera :c men aja. Jag och tobbe kom hem till mig vid..halv 2? Sen sov vi.
Söndag: Vaknade vi,åt frukost/lunch = Mcdonald's. Tobias hjälpte mig med lite läxor,Vi kollade på tv och mot eftermiddagen drog vi hem till honom,vi fick skjuts dit av hans päron :) Åt middag för en stund sen,so sitter här nu mätt och belåten. Läste ut boken idag förresten :D 
BLÄ JAG HAR ABSOLUT INGA BILDER! fml...
Imorgon är det skola.....yeh.
Peeaacee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar