måndag 16 maj 2011

Seg Måndag

HAR FORTFARANDE INGA BILDER
Min morgon började med ett "besök" med klassen på något museum i stureplan
AS TRÅKIGT
Sen åkte jag och cassie till skolan för att göra klart lite uppgifter och så
Hon drog för en halvtimma sen men jag sitter kvar i skolan
Klockan är 5 prick,och halv 6 ska jag börja rulla mot tove som börjar kl 6
Sen när jag kommer hem ska jag duscha,plugga och typ vila
Vad som händer i veckan är väll mest plugg..
Imorgon har jag prov i "Rörlig bild",har inte pluggat
På onsdag är det nationella i matte,aaweesoomee -.-
Mer vet jag inte just nu
På lördag ska jag till jespers kompis som fyller år,blir aschill!
Om jag nu kommer hålla mig frisk.. känner att tobbes förkylning börjar brytas ut 
Aja,det kallas att Offra för er som inte vet vad det är :)
Jag skriver när jag kommer hem
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar