lördag 21 maj 2011

mIn fReDaG

Japp,fanskapet skulle ju jobba till 10 så sent blev det :o
Vi kollade på tv,då "Sherlock Holmes" eller hur det stavas dök upp!
Den var tamefan lika lång som "Sagan om ringen",helt sick!
Vi snackade,drack pepsi,gjorde mackor och ba chillade :)
Vid 3 på natten drog han I think? haha stackarn fick Gå hem :p

Idag är det lördag och jag vaknade klockan 12,då mitt p-piller alarm gick igång
Så jag gick upp,då var lillebrorsan vaken och ville ha frukost,och det fick han:)
Sen drog min bror och jag ut med hunden med barnvagnen ^^
När vi kom hem igen fick jag för mig att jag skulle borsta hunden,MASSA tussar flög av:)
Tog dock inte bild på något utav detta,men jag kanske tar lite bilder ikväll,får se ;)
Tills dess ska jag nog mest hjälpa till här hemma :)

Och en sak till,TOBIAS OCH DOM HAR FÅTT TAGIT HEM SIN NYA KATT :)
En jättesöt kattunge som jag fortfarande inte fått se :c
Den kom hem till dom igår så lär träffa den på söndag :)
Vi hörs sen istället :) PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar