torsdag 5 maj 2011

Min torsdag

tjullulululu!
Idag hade jag Två lektioner..Naturkunskap..fyfan vad tråkigt. 2 & ½ timma typ.
Sen drog jag,oskar,cassie och daniel och åt pizza,orrrrgasm!
Efter det hade vi matte,rätt chill :)
Mot skolans slut så kollade jag mobilen så hade jesper försökt på tag på mig på alla sätt som finns xD
så jag ringde upp,han ville in till stan och kolla i affärer så i did :)
jag tror jag satt på tåget hem runt halv 6 eller nått,så jag var borta rätt länge typ :o
innan jag mötte upp honom såg jag en skitsnygg bikini,ska nog fan köpa den någon dag :)
Aja nog talat om det :)
När jag kom hem stod jag bara och väntade på att malte skulle bli klar med maten,var så jäävla hungrig!
haha sen efter maten drog jag ut på en långprommenad i mina easy tone med cassie i ungefär 1 & ½ timma,assoft:) Därpå drog jag ut med hunden och pratade med josefinorna i tellen,vi snackade om lördagen,är så äckligt jävla taggad! åh.<3 aja,orkar inte skriva mer,imorgon är det fredag,ingen aning om vad som händer då:p PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar