onsdag 11 maj 2011

Untzdag

Sitter och skriver min litteratur-uppsatts,går ganska bra.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva bara..
Idag har jag inte gjort så mycket,varit i skolan till 12 ungefär och chillat hemma
Var ute och sprang för en timma sen ungefär,asskönt
Kan låta äckligt men jag älskar att svettas när man är utrustad för det:o (rätt kläder och skor)
Jag vet att jag inte har skrivit så mycket denna vecka,mest lagt upp bilder
Men igår var jag med älskling,vår 17månaders dag så;)
Den började suupeer...... Glömde min skoldator på H&M inne i Huddinge C..
Och det kom jag på när jag och tobias klev av i Tullinge.. ILLA
Personalen hade hittat den och lagt undan den iallafall så det var tur!
Imorgon ska jag nog mest plugga,vill bli klar med allt!
Ingen aning om vad jag ska göra i helgen,vi får se helt enkelt!
HÖLL PÅ ATT GLÖMMA! Jag var hos frisören i måndags :D
Vi gjorde "avfärgningsslingor'' i mitt hår och hade något "brunt-balsam"
Säger som tobbe,ser lite ut som en tiger,men det ser naturligt ut! Me Like :)
Den här idén om ljusbrunt hår får ske i sommar,då hela håret har blivit ljusare så att det blir lättare att avfärga,då jävlar! Men jag kommer lätt nöja mig tills dess :)
Är lite tråkig idag,lägger bara in en låt.. Gammal klassiker <3
Vi hörs!
..I will never stop belive in you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar