måndag 2 maj 2011

Dag 6 - Mina Fobier

Detta kanske ser eller verkar så jäävla töntigt med detta Fucking kryp äcklar mig något Brutalt
Jag vet iinte vart ifrån eller när jag fick fobin.. men det räcker med att jag söker på google och ba ser den där glansiga kulan till kropp så börjar det klia över hela kroppen..mest i håret(?) Jag har inte ett skit emot benen eller så,Bara den där stora kroppen. Sorgligt nog har vi både katter och en hund hemma hos mig.. Där dom sitter som längst. Ser jag en fästing som trillat av hunden så blundar jag fort som fan och går åt ett annat håll. Jag får inte tanken av att " Nä nu jävlar ska du dö din jävel" och eldar upp den,nejnej.. Skulle jag sitta och klappa min hund tex och den lix flyger ner på golvet med min hands rörelse..Tro mig,Jag skulle skrika! + Att deras innehåll får mig att må illa,för jag vet att det är antingen massa ägg eller blod.. 
(För ni som inte fattar så är det bara "uppblåsta" fästingar jag har fobi för)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar