söndag 8 maj 2011

Min lördag

Gick upp klockan 7 för att dra ut och springa med cassie. 
Efter pauser och gott så kom jag hem vid 11 eller något. 
Drog hem,somnade i kanske 10min,sen drog jag in till stan 1 timma senare med josefine R. 
Jag köpte inte så mycket,en navelpiercing med en blixt på typ.
Jag orkar inte skriva om varje sak jag gjorde men det slutade hos josefin S till slut,storfest. 
Det var faktiskt askul. (lägger kanske upp bilder sen,josefin har dom bästa) 
 Vid klockan 1 eller nått drog jag,tobbe och några killar till östermalm hem till Steffi
Det var chill faktiskt. Vi var väll runt 10 pers eller så. Det var därifrån bilden kom ovan. 
Vi åkte hem vid strax efter 5 på morgonen skulle jag tro. 
Jag och tobbe kom hem till mig vid 6,halv 7 på morgonen,heelt döda. 
Det var nog slutet på min lördag. Väldigt kortfattat ska jag säga!
Och idag sov jag och tobbe till 12 ungefär. Vi var hos mig ett tag,sen drog vi hit
Nu ska jag plugga matte medans min nörd till pojkvän lirar cs.. fml
PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar